Ljepota&zdravlje
Lijepi, zdravi i fitSlogan: Lijepi, zdravi, fit
Godina pokretanja: 2008.
Gl. i odgovorni urednik: Jelena Joksimović ( jelena.joksimovic@color.co.ba )
Ciljna grupa: ženska populacija od 20 do 50 godina
Pokloni u časopisu: kozmetika, tretmani uljepšavanja...
Dinamika izlaženja: Mjesečnik, 12 brojeva godišnje
Tiraž: 40.000
Broj strana: 164
Cjenovnik reklamnog prostora (PDF)
“LJEPOTA & ZDRAVLJE” je magazin za savremenu ženu i u skladu sa tim podijeljen je na nekoliko tematskih cjelina. Prvi i najveći segment posvećen je ljepoti, njezi, najnovijim kozmetičkim proizvodima i beauty savjetima poznatih. Druga jednako važna cjelina bavi se zdravljem – novim saznanjima i istraživanjima, savjetima za prevenciju oboljenja i sticanjem novih, zdravih životnih navika. U okviru ove oblasti značajno mjesto pripada tekstovima o ishrani i fitnesu, koji su nezaobilazne i veoma važne teme savremenog svijeta. Psihologija i seksologija, stil života, trendovi i druge savremene pojave takođe su predmet interesovanja “LJ&Z”. Na stvaranju časopisa angažovani su vrhunski stručnjaci iz pomenutih oblasti, koji doprinose da "LJEPOTA&ZDRAVLJE" bude najtiražniji magazin za žene u Bosni i Hercegovini.
Grazia
Godina pokretanja: 2011.
Gl. i odgovorni urednik: Dejan Ešpek (dejan.espek@color.co.ba)
Ciljna grupa: ženska populacija od 20 do 60 godina
Pokrivenost: Bosna i Hercegovina
Dinamika izlaženja: mjesečnik, 12 brojeva godišnje
Tiraž: 20.000
Broj strana: 80+4
Cjenovnik reklamnog prostora (PDF)
KONCEPT MAGAZINA
Grazia je italijanski ženski modni magazin s tradicijom dugom preko 70 godina. Prva GRAZIA štampana je daleke 1938. godine. Grazia brend prepoznale su i druge zemlje pa se tako ovaj magazin izdaje već godinama u Francuskoj, Velikoj Britaniji, Australiji, Kini, Portugalu, Japanu, Grčkoj, Bugarskoj, Srbiji, Indiji, Njemačkoj, Hrvatskoj, Holandiji... U Italiji Grazija je sedmičnik i proda se u prosjeku od oko 218.000 primjeraka. U Velikoj Britaniji, Srbijii Hrvatskoj proda se oko 220.000 primjeraka mjesečno. Magazin GRAZIA samo je jedan u nizu eminentnih naslova periodike koju izdaje italijanska izdavačka kompanija “Mondadori”. Pored ovog izdanja, “Mondadori” izdaje još oko pedesetak magazina, izdaju knjige, posjeduju radio-stanice, a bave se i marketingom.
PROFIL ČITALACA
89% čitatelja magazina GRAZIA su žene, prosječne starosti od 34 godine. Ona je urbana i moderna. Ona je pametna i obrazovana, 59% čitatelja ima fakultetsku diplomu. Ona je ambiciozna i moderna, posvećena je svom izgledu i karijeri. GRAZIA čitateljka stremi ka tome da bude stylish (87%) dok živi svoj puni i zaposleni život (62%). Ona prati nove trendove, a više od polovine čitateljki (54%) za sebe je reklo da ne “prati” već da “diktira” modu.
CELEBRITY MAGAZINI
Svijet
Budi uvijek u toku!
Ime magazina: Svijet
Slogan: Budi uvijek u toku!
Godina pokretanja: 2000.
Gl. i odgovorni urednik: Selma Granov (selma.granov@color.co.ba)
Ciljna grupa: muškarci i žene starosti od 10 do 70 godina
Dinamika izlaženja: nedjeljnik
Broj strana: 48
Tiraž: 30.000
Cjenovnik reklamnog prostora (PDF)
Magazin Svijet za područje Bosne i Hercegovine pokrenut je prije skoro devet godina i zadržao je lidersku poziciju na našem medijskom tržištu kada su tabloidi u pitanju. Bavi se prije svega privatnim, a onda i profesionalnim životima javnih ličnosti – pjevača, sportista, TV voditelja, glumaca... Aktuelnost, ekskluzivnost i intriga primarne su stavke ovog izdanja. Svijet je koncipiran na udarnim, senzacionalističkim temama, intervjuima, paparazzo fotografijama, foto-reportažama sa gradskih dešavanja, kratkim informativnim člancima i kao takav godinama pogađa ukus ne samo domaće, već cijele balkanske publike.
PROFIL ČITALACA
Čitaoce Svijeta možemo da svrstamo u pet starosnih grupa. Najbrojnija grupa su čitaoci od 20 do 29 godina, sa udjelom u ukupnoj čitanosti Svijeta od 29%. Slijedi grupa od 15 do 19 godina sa 25% udjela. Zatim čitaoci od 30 do 39 godina (21%), pa oni starosti od 40 do 49 godina (15%) i na kraju grupa čitalaca starosti preko 50 godina (10%). Dalje profilisanje čitalačke strukture izgleda ovako – Po lokalitetu u kojem žive: urbane lokacije (54%), ostale (46%); profilisanje po stepenu obrazovanja: osnovno i srednje obrazovanje u toku (29%), SSS i visoko školovanje u toku (45%), univerzitetski obrazovani čitaoci (26%).