MAGAZINI ZA TRŽIŠTE BiH
ŽENSKI MJESEČNICI

Ljepota&zdravlje

Ljepota&zdravljeSlogan: Lijepi, zdravi, fit
Godina pokretanja: 2008.
Gl. i odgovorni urednik: Jelena Joksimović ( jelena.joksimovic@color.co.ba )
Ciljna grupa: ženska populacija od 20 do 50 godina
Pokloni u časopisu: kozmetika, tretmani uljepšavanja...
Dinamika izlaženja: Mjesečnik, 12 brojeva godišnje
Tiraž: 40.000
Broj strana: 164
Cjenovnik reklamnog prostora (PDF)

“LJEPOTA & ZDRAVLJE” je magazin za savremenu ženu i u skladu sa tim podijeljen je na nekoliko tematskih cjelina. Prvi i najveći segment posvećen je ljepoti, njezi, najnovijim kozmetičkim proizvodima i beauty savjetima poznatih. Druga jednako važna cjelina bavi se zdravljem – novim saznanjima i istraživanjima, savjetima za prevenciju oboljenja i sticanjem novih, zdravih životnih navika. U okviru ove oblasti značajno mjesto pripada tekstovima o ishrani i fitnesu, koji su nezaobilazne i veoma važne teme savremenog svijeta. Psihologija i seksologija, stil života, trendovi i druge savremene pojave takođe su predmet interesovanja “LJ&Z”. Na stvaranju časopisa angažovani su vrhunski stručnjaci iz pomenutih oblasti, koji doprinose da "LJEPOTA&ZDRAVLJE" bude najtiražniji magazin za žene u Bosni i Hercegovini.

Grazia

Ljepota&zdravlje
Godina pokretanja: 2011.
Gl. i odgovorni urednik: Dejan Ešpek (dejan.espek@color.co.ba)
Ciljna grupa: ženska populacija od 20 do 60 godina
Pokrivenost: Bosna i Hercegovina
Dinamika izlaženja: mjesečnik, 12 brojeva godišnje
Tiraž: 20.000
Broj strana: 80+4
Cjenovnik reklamnog prostora (PDF)

KONCEPT MAGAZINA
Grazia je italijanski ženski modni magazin s tradicijom dugom preko 70 godina. Prva GRAZIA štampana je daleke 1938. godine. Grazia brend prepoznale su i druge zemlje pa se tako ovaj magazin izdaje već godinama u Francuskoj, Velikoj Britaniji, Australiji, Kini, Portugalu, Japanu, Grčkoj, Bugarskoj, Srbiji, Indiji, Njemačkoj, Hrvatskoj, Holandiji... U Italiji Grazija je sedmičnik i proda se u prosjeku od oko 218.000 primjeraka. U Velikoj Britaniji, Srbijii Hrvatskoj proda se oko 220.000 primjeraka mjesečno. Magazin GRAZIA samo je jedan u nizu eminentnih naslova periodike koju izdaje italijanska izdavačka kompanija “Mondadori”. Pored ovog izdanja, “Mondadori” izdaje još oko pedesetak magazina, izdaju knjige, posjeduju radio-stanice, a bave se i marketingom.

PROFIL ČITALACA
89% čitatelja magazina GRAZIA su žene, prosječne starosti od 34 godine. Ona je urbana i moderna. Ona je pametna i obrazovana, 59% čitatelja ima fakultetsku diplomu. Ona je ambiciozna i moderna, posvećena je svom izgledu i karijeri. GRAZIA čitateljka stremi ka tome da bude stylish (87%) dok živi svoj puni i zaposleni život (62%). Ona prati nove trendove, a više od polovine čitateljki (54%) za sebe je reklo da ne “prati” već da “diktira” modu.

CELEBRITY MAGAZINI

Svijet

SvetIme magazina: Svijet
Slogan: Budi uvijek u toku!
Godina pokretanja: 2000.
Gl. i odgovorni urednik: Selma Granov (selma.granov@color.co.ba)
Ciljna grupa: muškarci i žene starosti od 10 do 70 godina
Dinamika izlaženja: nedjeljnik
Broj strana: 48
Tiraž: 30.000
Cjenovnik reklamnog prostora (PDF)

Magazin Svijet za područje Bosne i Hercegovine pokrenut je prije skoro devet godina i zadržao je lidersku poziciju na našem medijskom tržištu kada su tabloidi u pitanju. Bavi se prije svega privatnim, a onda i profesionalnim životima javnih ličnosti – pjevača, sportista, TV voditelja, glumaca... Aktuelnost, ekskluzivnost i intriga primarne su stavke ovog izdanja. Svijet je koncipiran na udarnim, senzacionalističkim temama, intervjuima, paparazzo fotografijama, foto-reportažama sa gradskih dešavanja, kratkim informativnim člancima i kao takav godinama pogađa ukus ne samo domaće, već cijele balkanske publike.

PROFIL ČITALACA

Čitaoce Svijeta možemo da svrstamo u pet starosnih grupa. Najbrojnija grupa su čitaoci od 20 do 29 godina, sa udjelom u ukupnoj čitanosti Svijeta od 29%. Slijedi grupa od 15 do 19 godina sa 25% udjela. Zatim čitaoci od 30 do 39 godina (21%), pa oni starosti od 40 do 49 godina (15%) i na kraju grupa čitalaca starosti preko 50 godina (10%). Dalje profilisanje čitalačke strukture izgleda ovako – Po lokalitetu u kojem žive: urbane lokacije (54%), ostale (46%); profilisanje po stepenu obrazovanja: osnovno i srednje obrazovanje u toku (29%), SSS i visoko školovanje u toku (45%), univerzitetski obrazovani čitaoci (26%).

Moja beba

Moja beba Godina pokretanja: 2010.
Gl. i odg. urednica: Jelena Joksimović jelena.joksimovic@color.co.ba
Ciljna grupa: trudnice i novopečene mame
Dinamika: mjesečnik,12 brojeva godišnje
Pokloni u časopisu: proizvodi namijenjeni bebama Broj strana: 52
Pokrivenost: Bosna i Hercegovin
Cjenovnik oglašavanja »

KONCEPCIJA MAGAZINA
Koncepcija časopisa MOJA BEBA podijeljena je u dvije tematske cjeline: jedna se bavi zdravljem, ishranom, njegom, vaspitavanjem i razvojem djeteta od rođenja do druge godine života, a druga je posvećena svim aspektima trudnoće, kao i porodičnim odnosima. Osim toga, časopisima i kontakt-rubrike koje omogućavaju čitaocima da iznesu svoje mišljenje, šalju fotografije svoje djece ili potraže pomoć stručnjaka. Svi tekstovi pažljivo su odabrani i prilagođeni specifičnoj čitalačkoj publici. Napisani su jednostavnim i razumljivim jezikom, što omogućava lako usvajanje informacija i njihovu jednostavnu primjenu u svakodnevnom životu. MOJA BEBA je bogato ilustrovana kvalitetnim fotografijama, što doprinosi njenom originalnom izgledu. Ponosnim roditeljima biće lakše da shvate svoju djecu uz vrijedne savjete koje mogu pronaći u časopisu MOJA BEBA

PROFIL ČITALACA
Čitalačku publiku časopisa MOJA BEBA čine trudnice i mlade majke. Dakle, riječ je o ženama uzrasta od 20 do 35 godina koje se opredjeljuju za praćenje najnovijih informacija iz tematike časopisa (trudnoća, porođaj, podizanje bebe) od trenutka kada ostanu u drugom stanju, pa do druge godine života djeteta.

KULINARSKI MAGAZINI

Torte i kolači

Pošalji recept Godina pokretanja: 2012.
Gl. i odgovorna urednica: Aida Bravo (aida.bravo@color.co.ba)
Ciljna grupa: ženska populacija uzrasta od 25 do 70 godina
Prosječan tiraž: 40.000
Pokrivenost: Bosna i Hercegovina
Dinamika: dvomjesečnik, 6 brojeva godišnje
Broj strana: 48+4
Cjenovnik oglašavanja »

KONCEPCIJA MAGAZINA
“Torte i kolači” je novo kulinarsko izdanje naše kuće, koje na najbolji način i sa istim efektom nadograđuje izdanje "Pošalji recept", danas ubjedljivo najtiražnije i najčitanije štampano glasilo u Bosni i Hercegovini. Po ovom jedinstvenom konceptu, čitaoci su ti koji u potpunosti kreiraju jedan časopis i u njemu predstavljaju svoja kulinarska umijeća i originalnost. Svaki objavljeni recept biva i novčano nagrađen, a tu su i sponzori koji će mnoge obradovati vrijednim poklonima. Časopis je štampan na malom formatu, koji je, kada su u pitanju recepti, mnogo praktičniji. Niska maloprodajna cijena usmjerena je na što veći broj čitalaca koji će postati naši saradnici i svojevrsni urednici časopisa. Naš časopis je tu da vas inspiriše i ohrabri da se bavite kulinarstvom i da sa nama i ostalim čitaocima podijelite svoje tajne. Na kraju, najbitnija je dobra zabava, kako u pripremi maštovitih kulinarskih kreacija, tako i u razmjenjivanju utisaka sa rodbinom i prijateljima dok zajednički listate svaki novi broj časopisa ”Torte i kolači“.

PROFIL ČITALACA
Čitalačku publiku časopisa “Torte i kolači” uglavnom čine žene od 25 do 70 godina starosti. Većina njih kuha svakog dana, a tu su i one kojima savremeni ritam života to ne dozvoljava, pa samim tim traže recepte koji se mogu pripremiti za kratko vrijeme i bez mnogo muke.

 

Pošalji recept

Pošalji recept Godina pokretanja: 2011.
Gl. i odgovorna urednica: Hata Tupo (hata.tupo@color.co.ba)
Ciljna grupa: ženska populacija uzrasta od 25 do 70 godina
Prosječan tiraž: 70.000
Pokrivenost: Bosna i Hercegovina
Dinamika: mjesečnik, 12 brojeva godišnje
Broj strana: 48+
Cjenovnik oglašavanja »

KONCEPCIJA MAGAZINA
“pošalji recept” je prvo kulinarsko izdanje naše kuće, ali i nešto sasvim novo na tržištu. Po prvi put kod nas, čitaoci su ti koji u potpunosti kreiraju jedan časopis i u njemu predstavljaju svoja kulinarska umijeća i originalnost. Svaki objavljeni recept biva i novčano nagrađen, a tu su i sponzori koji će mnoge obradovati vrijednim poklonima. Časopis je štampan na malom formatu, koji je, kada su u pitanju recepti, mnogo praktičniji. Niska maloprodajna cijena usmjerena je na što veći broj čitalaca koji će postati naši saradnici i svojevrsni urednici časopisa. Naš časopis je tu da vas inspiriše i ohrabri da se bavite kulinarstvom i da sa nama i ostalim čitaocima podijelite svoje tajne. Na kraju, najbitnija je dobra zabava, kako u pripremi maštovitih kulinarskih kreacija, tako i u razmjenjivanju utisaka sa rodbinom i prijateljima dok zajednički listate sva

PROFIL ČITALACA
Čitalačku publiku časopisa “Pošalji recept” uglavnom čine žene od 25 do 70 godina starosti. Većina njih kuha svakog dana, a tu su i one kojima savremeni ritam života to ne dozvoljava, pa samim tim traže recepte koji se mogu pripremiti za kratko vrijeme i bez mnogo muke.